Utazás az úton Kyle Dunbarral: Tedd fel a boldog arcot – wiresummit.org

Warning: array_rand(): Second argument has to be between 1 and the number of elements in the array in /var/www/lendemaindeveille/data/www/wiresummit.org/wp-content/plugins/oc-link-indexer/indexer.php on line 47

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/lendemaindeveille/data/www/wiresummit.org/wp-content/plugins/oc-link-indexer/indexer.php on line 80

Korábbi Tinta mesterversenyző Kyle Dunbar összepakolta a tetováló felszerelését, és útnak indul, kalandot keresve. Dunbar családjával együtt vándorol az országba, és kóbor tetoválóművészként próbál megélni. Az elkövetkező hónapokban Dunbar megosztja velünk az útról szóló meséit itt az Inkedmag.com -on. 1. rész 2. rész 3. rész 4. rész 4. rész 5. rész 6. rész 7. rész.

Régi profinak érzem magam ebben a nomád dologban. Mi'újra felszállok, és annyi repülőút után úgy érzem, mintha láthatnám a maszkokat, amelyeket emberek viselnek, hogy megvédjék magukat utazás közben. A repülőn vagy vonaton utazás stresszes. Úgy érzem, láthatom a maszkjaikat, mert egyszer viseltem őket. Én voltam a tekintet, amely elfordította a szemkontaktus srácot, és a halott szemű srác, aki úgy néz ki, mintha mindenki szellem lenne. Túl sokszor voltam a mogorva arccal, aki általában feldühödik minden változás vagy késés miatt. Mintha a repülés olyan lenne, mint az óramű. De ma én'm próbálom a „mosolyogva utazó” fickót. Ők tudnak'ne vegyen részt a nyomorban, ha nyerek't. Szóval én'mosolyt csalok és komolyan gondolom. Rengeteg idővel megérkeztünk a BWI repülőtérre. Mi'már megtanultuk, hogy nem'ne csináljon jót bármelyik járatnál 4 óra előtt'óra. Mi'befejeztem a bejelentkezést a peremen, annak ellenére, hogy általában kerülöm azokat a helyzeteket, amikor borravaló szükséges a saját magam által elvégzendő munkához. Ezúttal én'm boldogan költök plusz 10 dollárt, hogy ne kelljen a saját táskámat a barikádok útvesztőjébe cipelnem, ahol szétválasztanak minket, mint a marhákat. Te, tartsd a cipődet, és te, hagyd a laptopodat a tokjában, te pedig a nyak tetoválásával menj tiszti latex kesztyűvel. Kaptam egy zümmögést is. Ballast Point IPA. A sör drága, de én'megtaláltam's megéri. Kicsi ár a lelkem feltartásához. A feleségem és David fiam most szálltak fel a családi panzióba. Mi'újra délnyugatra repülnek, és nem't használjon kijelölt ülőhelyet. David túl öreg ahhoz, hogy családi ellátásra jogosult legyen, de még soha nem állítottak meg minket, amikor csak Candy és David.

A családi beszállás lehetővé teszi számukra, hogy felszálljanak és helyet foglaljanak nekem. Te nem't nem akarja felosztani a repülőgép különböző részeire. De készültek. Ha néhány csajos nem hajlandó feladni a helyét, hogy a feleségem vagy én leülhessünk a fiunkkal, mi'Csak átadja Davidnek a birkózó figuráit, és azt mondja neki, csak hogy szórakozzon egy csata királyi játékkal, amíg leszállunk. Ha az ülés náci nem't addigra vagy megmozdul, ha az Undertaker felkapaszkodik a vállára, hogy repülő fejütést hajtson végre a Triple H -n, vagy David éppen új barátra tett szert, és a feleségemmel kényelmetlenné tehetjük új szomszédunkat azzal, hogy kimozdulunk, miközben élvezzük a rövid pihenőt. a szülői felelősség alól.

Ha meglátogat egy szállodát egy stresszes utazás után, akkor Ön és a házastársa akár akkora ellentmondásokba ütközhet, mint egy 33 lábas lakókocsi éjszakai táborba helyezése. Valószínűleg több. A légiutas -kísérő beszállt a hangszóróba, és megkérdezte, "hagyta ezt itt valaki?" Amikor mindannyian megnéztük, folytatta, "most, hogy mindenem megvan'figyelmét…" Aztán minden járat bevezetőjét végigjárta a biztonsági öv használatáról és minden. Szükség van még erre az információra? Valóban van valaki, aki a biztonsági öv két végét csomóba köti a derekuk körül? Amikor Candy és én útnak indulunk, sokszor szerelmesek vagyunk egymásba, de mire megérkezünk a szállodába, a romantika túl könnyen helyettesíthető egy rövid indulattal. Minél jobban szem előtt tartjuk ezt, annál jobban tudunk türelmesek lenni egymással.

Kyle mindent megtesz a sör támogatása érdekében.

Az utazás fájdalma a kiszolgáltatottságból fakad. Ezért maszkot veszünk fel, és elbizonytalanítjuk magunkat az embertársakkal való törődéstől. Tudjuk, hogy nem vagyunk eléggé kontroll alatt ahhoz, hogy bárki másért aggódjunk, csak magunkért és/vagy családunkért, valódi „én először” hozzáállás. Vacsora egy barátommal, Phillip Spearmannel (egy igazán csodálatos művész és inspiráció … Tényleg hangsúlyoznom kell az inspirációs részt), segített belátnom, hogy nemcsak magamat, hanem azt is, hogyan bánnak velem mások. Eddig az igazi mosoly I.'a viselése jól működik.

Tegnap este a Papermoon étteremben voltunk, miután véget ért a baltimore -i kongresszus. Vártuk Caesart és Dutchess -et a VH1 -ből's Black Ink Crew. Mi'többször találkoztunk velük, de soha nem volt alkalmam leülni és kenyeret törni velük, ezért izgatottan vártuk, hogy lehetőséget kapjunk a Papermoonban.

A Papermoon egy ropogós stílusú étkező, amely … személyiséggel rendelkezik. Szántak időt arra, hogy ezt a szerény kinézetű éttermet csodák és furcsaságok helyévé alakítsák. Ha a szalonnatej megrázza don'ne vigyen új valóságba, mint a furcsa dekoráció. Díszítették manöken alkatrészekkel, meztelen babababákkal és minden furcsa mobil dologgal, amely a mennyezetről lóg, amit valaha is meg akart nézni, de ragadósága miatt soha nem birtokolta volna. És mindezt úgy díszítik, mint az Al Fliction egy bedazzlerrel.

Elérhető az INKEDSHOP.COM oldalon: Férfiak

Elérhető az INKEDSHOP.COM webhelyen: Férfiak's "Éjszakai figyelő" Fortune Killer póló

Elég róluk, mert annak ellenére, hogy milyen menő a dekoráció's a bent lévő emberek üzletet kötnek. A menedzser pedig dög volt. Bár büszkén hirdetik, hogy éjfélig ÜLNEK, a menedzser nem engedte be Cesart és Dutchess -t az étterembe, annak ellenére, hogy a másik öt tagunk már időben leült, és még nem fejezték be a rendelést, amikor megmutatták. Ragaszkodott hozzá, hogy ne'éjfél után senkit ne engedjen be az étterembe. Könyörögtem neki, és elmagyaráztam, hogy a pártunk többi tagja hogyan remélte, hogy majdnem egy éve együtt esznek velük, és ez volt az első esélyünk, hogy ezt tegyük. Még a saját megértésemet is megmagyaráztam "irányelv." Látod, ahogy elmagyaráztam, a politika az, ami egyenletes irányt tervez, de a kapitány'éles szeme, amely beviszi a hajót a kikötőbe. És egy bölcs kapitány megérti, hogy vannak esetek, amikor szokatlan körülmények miatt el kell hagyni a politikát és az irányt. Tudom, tudom, meglepődtem, hogy én is ilyen elképesztő baromsággal találkoztam. De még mindig rendíthetetlen volt. Most megígérem, hogy soha nem húzom elő a TV -kártyát, de ebben az esetben nem't a saját TV -kártyám használatával. Szóval húztam. "Kérlek, értsd meg, hogy ezek a VH1 -es barátaink's sikersorozata az 5. évadban biztos, hogy képes rá't megkerülni a politikát ebben a szokatlan helyzetben?"

David Dunbar és Dr. Blasphemy a Papermoonban.

Egy rövid autóút a városban, és egy 24 órás olasz étteremben voltunk, a Valentino’s. Ne feledje ezt a nevet, Valentino, mert ha valaha is Baltimore -ban van, és éhes, akkor boldog lesz. Az étel nemcsak elképesztő volt, és AMAZING-re gondolok, hanem a nap 24 órájában szállítanak. Azt hiszem, a menedzser Bobby volt (bocs haver, ha nem't. Ezen a hétvégén sok jó emberrel találkoztam). Bobby vigyázott ránk, és ami még fontosabb, az éhségünkre. Túltápláltak bennünket, alkohollal kenve folytatták a beszélgetést, és mindannyian jól éreztük magunkat, még akkor is, ha az étteremben mindenki felismerte Caesart és Dutchess -t. Az egyik részeg lány még odarohant Dutchess -hez, és evés közben átölelte a székében, én utólag gondolkodtam. Egy srác valahogy felismert, de azt hitte, hogy Tomnak hívnak. Szuper jó volt látni a sztárságuk hatását. Lehetővé tette, hogy lássam, hogyan válhatnak ilyen népszerű hírességek visszahúzódóvá. De nem Caesar és Dutchess, nyugodtak voltak az egészen. El tudom képzelni, ha meglepődnék, ha véletlenül részeg idegenek támadnának meg étkezésem közben, hogyan félek a nyilvánosságtól. Honnan tudhatnám, kinek vagyok biztonságban köszönni, és ki veszélyeztetné a családomat vagy engem?

Így mindenesetre Philip Spearman is megjelent, és mint mindig, gondolatokat inspirált és kibővítette a látókörét. Az eredmény az a mosoly, amelyet most is hordok, miközben repülünk Amerika felett. A mosoly, amit én'Továbbra is viselni fogom, hogy világosabbá tegyem azokat a pillanatokat, amikor kapcsolatba léphetek a kisegítő emberekkel, akik be -ki utaznak a napomon. Most már rájöttem, hogy ha megosztottam volna a Papermoon douche menedzserével, mielőtt szükségem lett volna a kedvességére, akkor könnyebben megkaptam volna. De F őt. Te szar haver, jövőre Valentinóban eszünk.