Treffer veien med Kyle Dunbar: Sett på et lykkelig ansikt – wiresummit.org

Warning: array_rand(): Second argument has to be between 1 and the number of elements in the array in /var/www/lendemaindeveille/data/www/wiresummit.org/wp-content/plugins/oc-link-indexer/indexer.php on line 47

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/lendemaindeveille/data/www/wiresummit.org/wp-content/plugins/oc-link-indexer/indexer.php on line 80

Tidligere Blekk mesterdeltaker Kyle Dunbar har pakket sammen tatoveringsutstyret og gått på jakt etter eventyr. Med familien på slep skal Dunbar reise landet rundt og prøve å leve av en tatoveringskunstner. I løpet av de kommende månedene vil Dunbar dele sine historier om veien med oss ​​her på Inkedmag.com. Del 1. Del 2. Del 3. Del 4. Del 5. Del 6. Del 7.

Jeg føler meg som en gammel proff på denne nomadetingen nå. Vi'er på vei til å gå ombord, og etter så mange flyturer føler jeg at jeg kan se maskene folk tar på seg for å beskytte seg selv mens de reiser. Å reise med fly eller tog er stressende. Jeg føler at jeg kan se maskene deres fordi jeg en gang brukte dem. Jeg var blikket vekk fra øyekontaktmannen og dødøye-fyren som ser ut som om alle er spøkelser. Altfor mange ganger har jeg vært dusj med ansiktet på ansiktet som vanligvis ender med å bli forbanna over endringer eller forsinkelser. Som om å fly skulle være som et urverk. Men i dag jeg'Jeg prøver fyren “Reise med et smil”. De kan't få meg til å bli med i elendigheten hvis jeg vant't. Så jeg'Jeg smiler og jeg mener det. Vi kom til BWI flyplass med god tid. Vi'har allerede lært at vi ikke't gjøre godt med en flytur før 4 o'klokke. Vi'Jeg er ferdig med innsjekkingen ved siden av siden, selv om jeg vanligvis unngår situasjoner der tipping er nødvendig for arbeid jeg kan gjøre selv. Denne gangen jeg'Jeg bruker gjerne $ 10 ekstra for å slippe å slepe mine egne poser til labyrinten av barrikader der de skiller oss som storfe. Du, behold skoene dine, og du, du lar den bærbare datamaskinen være i etuiet, og du med nakketatoveringen går med offiserlatexhanske. Jeg fikk også en sus. Ballast Point IPA. Ølet er dyrt, men jeg'har funnet den'det er vel verdt det. Liten pris for å holde humøret oppe. Min kone og sønn David har nettopp gått ombord på familiebord. Vi'flyr sørvest og de gjør det't bruk tildelte sitteplasser. David er for gammel til å kvalifisere seg til familiepensjonat, men de har aldri stoppet oss ennå når det bare er Candy og David.

Familie boarding lar dem komme seg videre og spare et sete for meg. Du don't ønsker å bli delt opp til forskjellige deler av flyet. Men var forberedt. Hvis noen dusj nekter å gi opp sitt sete slik at kona mi eller jeg kan sitte med sønnen vår, vi'Bare gi David brytingfigurene hans og fortell ham bare å underholde seg selv med en full på battle royale til vi lander. Hvis setet nazisten ikke har't flyttet da vil han enten når Undertaker klatrer på skulderen for å fly et headbutt på Triple H, eller David har nettopp fått en ny venn, og min kone og jeg kan gjøre vår nye nabo ukomfortabel ved å lage tøf mens vi nyter vårt korte pusterom. fra ansvaret for å være forelder.

Å sjekke inn på et hotell etter en stressende reisedag kan sette deg og din ektefelle i uoverensstemmelse med å støtte en campingvogn på 33 fot til en campingplass om natten. Sannsynligvis mer. Flyvertinnen satte seg på høyttaleren og spurte, "har noen forlatt dette her?" Da vi alle så, sa hun videre, "nå som jeg har alle'oppmerksomhet…" Så gikk hun gjennom innledningen til hver flytur om hvordan du bruker bilbelte og alt. Er denne informasjonen fortsatt nødvendig? Er det virkelig noen som knytter de to endene av bilbeltet i en knute rundt livet? Når Candy og jeg starter på en tur er vi ofte goo-goo eyed forelsket i hverandre, men når vi kommer til hotellet kan romantikken for lett byttes ut med et kort temperament. Jo mer vi husker på dette, jo bedre blir vi til å være tålmodige med hverandre.

Kyle gjør sitt beste for å få et ølsponsorat.

Smerten ved å reise kommer av å være sårbar. Så vi tar på oss masker og gjør ufølsomhet for oss selv fra omsorg for eller medmennesker. Det vi vet er at vi ikke har nok kontroll til å bekymre oss for andre enn oss selv og/eller familiene våre, en ekte “meg først” -holdning. Å ha spist middag med en venn, Phillip Spearman (en virkelig fantastisk artist og inspirasjon … jeg må virkelig understreke inspirasjonsdelen), har hjulpet meg med å se at jeg ikke bare kontrollerer meg selv, men også hvordan andre behandler meg. Så langt det ekte smilet jeg'm iført fungerer bra.

I går kveld var vi på Papermoon -restauranten etter at Baltimore -stevnet var avsluttet. Vi ventet på Caesar og Dutchess fra VH1's Black Ink Crew. Vi'Jeg har møtt dem flere ganger, men har aldri hatt sjansen til å sitte og bryte brød med dem, så vi var glade for å få sjansen til Papermoon.

Papermoon er en spisestue i munchies -stil som har … personlighet. De har tatt seg tid til å konvertere denne beskjedne restauranten til et sted med undring og underlighet. Hvis baconmelken rister don't transportere deg til en ny virkelighet enn den rare innredningen. De har dekorert med mannequin -deler, nakne babydukker og alle rare mobile ting som henger fra taket du noen gang har ønsket å se på, men aldri ville eie på grunn av sin klebrighet. Og alt er dekorert som Al Fliction ble løsnet med en bedazzler.

Tilgjengelig på INKEDSHOP.COM: Menns

Tilgjengelig på INKEDSHOP.COM: Menn's "Nattvakt" T -skjorte fra Fortune Killer

Nok om dem fordi til tross for hvor kult innredningen er'er menneskene inne som lager en virksomhet. Og sjefen var en dusj. Selv om de stolt annonserer at de SET til midnatt, ville sjefen ikke tillate Cesar og Dutchess å komme inn i restauranten, selv om de fem andre av oss i partiet allerede satt i tide og ennå ikke hadde bestilt ferdig da de viste. Han insisterte på at de ikke ville'ikke slippe noen inn i restauranten etter midnatt. Jeg ba ham og forklarte hvordan resten av partiet vårt hadde håpet å spise med dem i nesten et år, og dette var den første sjansen vi måtte gjøre nettopp det. Jeg forklarte til og med min egen forståelse av "Politikk." Du ser, som jeg forklarte, politikk er det som planlegger en jevn kurs, men det er kapteinen's skarpe øye som bringer skipet inn i havnen. Og en klok kaptein forstår at det er tider hvor politikken og kurset kanskje må forlates under uvanlige omstendigheter. Jeg vet, jeg vet, jeg ble overrasket over at jeg kom på en så fantastisk serie med tull også. Men han var fremdeles uberørt. Nå lover jeg deg at jeg aldri trekker ut TV -kortet, men i dette tilfellet var jeg ikke det't bruker mitt eget TV -kort. Så jeg dro den. "Vær så snill å forstå at dette er våre venner fra VH1's hit -serie på sin 5. sesong er du sikker på at du kan't gå rundt politikken i denne uvanlige situasjonen?"

David Dunbar og Dr. Blasphemy på Papermoon.

En kort kjøretur over byen, og vi var på en døgnåpen italiensk restaurant kalt Valentino’s. Husk det navnet, Valentino’s, for hvis du noen gang er i Baltimore, og er sulten, vil du være glad du gjorde. Maten var ikke bare fantastisk, og jeg mener UTROLIG, men de leverer 24 timer i døgnet. Lederen jeg tror var Bobby (beklager bror hvis det ikke var't. Jeg møtte mange kule mennesker denne helgen). Bobby tok seg av oss og, enda viktigere, sulten vår. De overfødte oss, holdt samtalen smurt med alkohol og fikk oss alle til å føle oss komfortable, selv om alle i restauranten gjenkjente Cæsar og Dutchess. En full jente løp til og med opp til Dutchess og klemte henne i stolen mens hun spiste, jeg var en ettertanke. En fyr kjente meg igjen, men trodde jeg het Tom. Det var superkult å se effekten av stjernen deres. Det tillot meg å se hvordan slike populære kjendiser kunne bli tilbaketrukne. Men ikke Caesar og Dutchess, de var rolige gjennom det hele. Jeg kan tenke meg at hvis jeg ble overrasket angrepet av tilfeldige berusede fremmede under måltidene, hvordan jeg kunne bli redd for å gå ut offentlig. Hvordan skulle jeg vite hvem jeg var trygg på å si hei til og hvem som ville bli en fare for familien min eller meg?

Så uansett, Philip Spearman dukket også opp, og som han alltid gjorde inspirerte han tankene og utvidet horisonten. Resultatet er smilet jeg har på meg selv nå når vi flyr over Amerika. Smilet som jeg'Jeg kommer til å fortsette å bære for å lyse øyeblikkene jeg får til å samhandle med tilleggsfolkene som reiser inn og ut av dagen min. Jeg skjønner nå at hvis jeg hadde delt det med dusjsjefen på Papermoon før jeg trengte hans vennlighet, hadde jeg lettere mottatt det. Men F ham. Du suger fyr, neste år spiser vi på Valentino’s.

Tilgjengelig på INKEDSHOP.COM: Women & apos; s

Tilgjengelig på INKEDSHOP.COM: Kvinner's "Angel Skull" T -skjorte av Lethal Angel